De eerste dagen in Sydney Australie

1 februari 2019 - Broke, Australië

Zaterdag 26-01 T/m dinsdag 29-01-2019 tot 10:00 uur.Rond 22:00 uur aangekomen  bij ons verblijf in Cambridge Hotel suite 506 vijfde verdieping Met een taxi  gebracht vanaf Sydney AirPort..Daarna nog even na de koffers gedropt te hebben in de suite hebben we nog een korte wandeling gemaakt bij een dichtbijzijnde winkel-uitgaan straat in de buurt.Daar hebben we nog iets kleins gegeten en wat gedronken. Zondags hebben we beneden in het hotel ons ontbijt genuttigd en zijn we met de bus naar Bondi Beach gereden. Daar hebben we heerlijk in het mooie heldere water vertoefd en op het strand gelegen.Tot ongeveer 14:30 ,daarna zijn we wat gaan drinken en lunchen bij het strand.En hebben we bij Hunter park langs de zee een flinke wandeling gemaakt over de cliffs ,langs verschillende strandjes af.Om daarna met de bus het Opera gebouw en Harbor bridge bij avondlicht te bewonderen. Daar hebben ook wat lekkers gegeten.En na een fijne warme eerste dag in Sydney lekker nog nagenieten  op ons balkon na  een beetje verbrand te zijn. 🤪Maandag vlakbij hotel een lekker ontbijtje genuttigd daarna zijn we wandelend via de botanische tuinen  naar Sydney stad geweest en hebben we verschillende gebouwen zoals het Opera building en Harbor bridge ,en the Rocks (oude stadsgedeelte ) En verschillende shops bekeken.Onderweg ook op leuke locaties ,bars wat gedronken. En een mooie boottocht door de haven van Sydney gemaakt langs allerlei bezienswaardigheden waaronder Luna park en Oude historische gebouwen. s,Avonds lekker gegeten in een Jamaica restaurant schuintegenover het hotel. En daarna lekker even na chillen op ons balkon. Dinsdagochtend op ons gemak weer lekker ontbeten beneden in ons hotel. Daarna met de taxi naar de Britz uitleen centrum inchecken en ophalen van onze camper tot 15-02-2019 op weg naar ons nieuw avontuur

1. Monique:
    1 februari 2019
    Klinkt goed en ziet er gezellig uit
  2. Angelie Dekkers:
    Thanks monique 💋
  3. Arna:
    Heel veel plezier
  4. Maarten Dekkers:
    Dat is alleen maar genieten. Dikke knuffel ook aan Jarco en Amber 😘😘😘
  5. Marjan:
    1 februari 2019
    Erg leuk om jullie belevenissen te lezen, tijdens deze mooie reis. Veel plezier nog met elkaar en geniet ervan!
  6. Angelie Dekkers:
    2 februari 2019
    Thanks allemaal genieten doen we 💋👍