Naar de Grampians national park

12 februari 2019 - Warrnambool, Australië

Zondag 10-02-2019 Onze rit naar de Grampians national park.Weer vroeg op om een rit van ongeveer 450 km te rijden. Jarco heeft deze dag geheel alleen gereden,hij zat vol adrenaline. En zijn door verschillende plaatsjes heen gereden oa. Glen Osmond en over de Murray Bridge waar we een waterradboot spotte Door Dimboola waar we wat hebben geluncht. Toen door Drung waar we onze camper bij de Wanderer holiday resort hebben ingecheckt.Weer een echt natuurpark waar we eerst een was hebben aan gezet en toen op naar de Mackenzie watervallen. Eerst weer een flink stuk wandelend naar beneden ongeveer 250 treden plus een stuk lopen.Maar het was zo mooiii de moeite waard zelfs voor de terugtocht naar boven weer 250 treden Deze keer ging het al een stuk makkelijk 🤪. Op de weg terug en op onze natuur camping zaten veel kangoeroes. Daar op de natuurcamping plek verder alles gewassen en opgeruimd. Nog even samen wat gedronken en lekker gaan slapen. Het was wat kouder en druiliger weer. Maandag 11-02-2019 Na een beetje uitgeslapen en een lekker ontbijt zijn we het nationaal park verder verkend oa.Halls Gap een erg kronkelige weg omhoog met veel kangeroes te zien in de wijde omgeving. Ook halls Gap is erg mooi uitzicht waar we af en toe weinig zagen vanwege de laag hangende mist met dit druilige weer ☁️🌦 Op weg daarna naar onze Big 4 camping bij Dunkeld.Daar hebben we lekker gezwommen in het binnen zwembad en watervolley gedaan en gechilld bij de camper. Morgen naar het begin van de great oceaan road

1. ANJA VAN WOENSEL:
    12 februari 2019
    Goed gedaan al het klim werk,knap!