Easts Beach Holiday park Kiama Big 4

4 februari 2019 - Jerrara, Australië

Houdie zaterdag 02-02-2019

Na een lange rit vanuit Hunky valley naar Kiama zijn we eerst naar de camping gereden om onze plaats te  regelen. Was een mooie camping met veel spelplezier voor kids en een mooi zwembad. We stonden ook vlakbij het strand. Daarna zijn we gaan kijken naar de big blow holes (groot spuitwater ,via rotsgaten wordt het water door de wind en de kracht van het water naar boven geperst en dan zie je zo’n groot spuit water.)Mooi om te zien 👍🌊 Daarna zijn we even wat boodschappen gaan doen.En hebben even gerelax in het zwembad. Waar we een gezin hebben ontmoet waarvan de man oorspronkelijk uit Rozendaal kwam en nu 15 jaar in Melbourne woonde met zijn australische vrouw en 2 kids en een reisorganisatie rund.

Leuk om zo verschillende mensen te ontmoeten.😄

sAvonds lekker een rijstmaaltijd genuttigd bij de camper.

Spelletjes online yathzee gedaan via de iPad. Daarna lekker slapen 😴

Zondag 03-02-2019

Lekker ontbeten bij de camper. Even gerelaxt en opgeruimd bij camper.Om daarna naar het Hyams  beach toe te rijden .Een van de witse stranden en helderste waters.Waar we lekker hebben gerelax en in de zon gelegen. En langs het strand hebben geslenterd. Het was een warm dagje +/-30 c 🌞.En weer zijn we allemaal een beetje verbrand 😅. sAvonds wilden we nog een duik in het zwembad nemen maar die was gesloten ivm een paar 💩 in het water 😧 Toen hebben we nog maar een duik in zee genomen bij de camping en daarna lekker onder een warme 🚿 Om daarna een lekkere maaltijd te maken bij de campingkeukens bij het strand. Na opgeruimd en afgewassen te hebben nog even wat te lezen met een drankje en een chipsje bij de camper om op tijd te gaan slapen.

Maandag 03-03-2019 Om 8:00 vertrokken naar onze volgende bestemming the Snowie Montains

tot laters ....

🤗